vrijdag 15 mei 2015

verjaardag

Goedemiddag allemaal,

Vandaag is Geert jarig!!!! Een cadeautje kopen voor mijn man is echt moeilijk, hij heeft weinig hobby's en weinig andere interesses dan het werk en voetbal (want hij is namelijk voorzitter van de plaatselijke voetbalclub). We zijn dus vanmorgen gestart met ontbijt op bed wat in de smaak viel (zie foto).

We hebben ook zo'n gezellige gewoonte dat de jarige mag kiezen wat er wordt gegeten en je gelooft het of niet maar hij koos spaghetti en wou zelf de saus maken (is me dat een gemakkelijke kookavond!)

Samen werken als koppel is ook niet altijd evident en het zorgt ook al wel eens voor wat strubbelingen thuis maar toch zijn we dit jaar al 23 jaar gelukkig getrouwd, dat kan toch al tellen hé.



We zijn dan ook heel aanvullend en verschillend van elkaar, dat is tegelijk ons succes en ons discussiepunt. Alles heeft voor en nadelen natuurlijk en Geert ziet nu eenmaal van alles de voordelen en ik zie wat meer de nadelen, waardoor ik mij meestal over alles zorgen maak en wakker lig met naast mij een zalig slapende en snurkende echtgenoot :)

Ondertussen is het bijna 15 uur en zijn we stilletjes aan richting weekend aan het gaan, rond 16 uur starten de mensen van het kantoor aan het weekend (alhoewel, het was wel rustig vandaag want verschillende mensen en leveranciers hebben een brugdag genomen). De winkels zijn nog open tot 18 uur en natuurlijk ook in het weekend.

Mag ik aan alle mensen die op zoek zijn naar een keuken toch even meegeven dat we net de laatste toonzaalkeukens in Merksem zwaar in prijs hebben laten zakken, dus wie op zoek is naar een koopje: sla je slag!



Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be