dinsdag 15 september 2015

Moeders!



Ons bomma is 74 geworden!


Ik weet het, het is een week geleden, maar het is zo druk en ik ben zo moe dat zelfs de blog te veel energie vraagt.
Gelukkig zijn er moeders. Ons moeke sprong zondagmiddag even binnen, ging mee aan tafel zitten en zag en hoorde hoe druk ik het had en hoe moe ik was. Maandagmiddag telefoon: 'Kan ik binnen? Ik heb soep, wortelpuree en spek'.
Hoe gelukkig kan een moeder haar dochter van 45 maken! Zo veel deugd deed me dat, dat klein beetje hulp deed zo goed, thuiskomen, gewoon aan tafel schuiven met de kinderen en lekker dat het was.
Ook ons bomma doet wat ze kan, ze woont bij ons en al is het mijn huishouden, als ik hulp nodig heb staat ze klaar.
Ik moet eerlijk toegeven dat hulp vragen niet altijd gemakkelijk is, het geeft me snel het gevoel dat ik het niet aankan of niet goed genoeg doe, maar momenteel heb ik er echt deugd van, het doet me goed om te weten dat ik op mijn moeders kan rekenen.
Ons bomma is trouwens dit weekend jarig geweest, 74 is ze geworden. We hebben de gewoonte om degene die jarig is te laten kiezen wat we eten op hun eigen verjaardag, dus ons bomma heeft zaterdag gekozen. Eerst scampi's in tomatenlooksaus, dan vidé met kroketjes en als dessert een yoghurt ijstaart met kaarsjes en zingen natuurlijk.

Vandaag heb ik ook een liedje gezongen, voor mezelf, de wateraansluiting in Zaventem is bijna een feit! Morgen hebben we water uit de kraan, dolgelukkig was ik, we kunnen eindelijk open.
Het eerste weekend van oktober gaat de winkel officieel open, vrijdagavond het openingsfeest en het weekend  'the grand opening'!


Samen met de mannen van het water op de foto!
 
De stoep is eindelijk opengelegd!

Ik ben volop bezig met het openingsfeest, geen gewone openingsreceptie, wel een openingsfeest à la Leen, ik kan nog niet te veel vertellen, want dan is de verrassing eraf.
We nodigen 10 koppels uit die er graag willen bijzijn. In de winkels liggen vanaf donderdag formuliertjes die elke bezoeker die graag wil komen,  kan invullen of je stuurt een mailtje naar info@keukenhuis.be met je contactgegevens op.
We gaan er 10 namen uit trekken die mee mogen komen feesten. Goesting???? Snel een mailtje sturen of stuur me een berichtje via Facebook :)

De winkels beginnen er trouwens allemaal prachtig uit te zien, de natuurstenen werkbladen liggen allemaal, de laatste details worden afgewerkt, de decoratie begint stilaan vorm te krijgen en geeft de keukens net dat beetje extra flair, onze mensen zijn er allemaal klaar voor, alles zit eindelijk op rit voor de opening.
En dan zingen we een liedje: 'let's go open' !!!!


Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be