woensdag 23 september 2015

Spannend!

Onze Piet zijn lampje is gaan branden, bij Het Keukenhuis moet je zijn!


De laatste weken en dagen zijn super spannend.
Ik heb genoten van het weekend, het was een welgekomen afwisseling in alle drukte en het deed echt veel deugd om gewoon samen met zijn tweetjes naast elkaar in de trein te zitten zonder alle hectische toestanden van de laatste weken.
Eerlijk, ik hou eigenlijk niet van verrassingen, ik ben te planmatig en een controle freak, maar dit weekend heb ik wonder boven wonder alles even kunnen loslaten en gewoon genoten van onze tijd samen en natuurlijk van het fantastische lekkere eten, zittend, midden in de topkeuken van Piet Huysentruyt, tussen zijn keukenteam, wat we op onze bordjes hebben gekregen lag ver boven mijn  verwachtingen en was memorabel.
Belangrijk detail is natuurlijk ook dat Piet nu weet waar de mooiste keukens echt vandaan komen :) je ziet op de foto dat zijn lampje is gaan branden :)

Er wordt in een ongelofelijk tempo gewerkt om de laatste details in de winkels af te krijgen, een nieuwe website, nieuwe acties, ... Alles wordt vernieuwd, aangepast, het juiste woord hiervoor: keicool!


Ik ben zo fier op onze winkels, ze zien er ongelofelijk uit, trendy, gezellig, mooi, alles waar je van droomt in een nieuwe keuken vind je bij ons.
Ik ben even fier op onze medewerkers, hun inzet, de sfeer die er hangt op ons kantoor, in de winkels.
Met zijn allen gaan we ervoor, dat doet ook deugd, zien hoe iedereen zijn hart op de juiste plaats zit, voelen hoe ze Het Keukenhuis op handen dragen en de klanten hun keukendromen stuk voor stuk realiseren.












Nog even en het openingsfeest komt eraan. Wil je erbij zijn?
Vergeet dan niet het formuliertje in de winkel in te vullen of stuur een mailtje met je gegevens, 10 van deze mensen worden uitgenodigd om mee te komen feesten!


Ik hou jullie op de hoogte van alles wat er gebeurd in deze spannende dagen!!
Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be