vrijdag 10 juli 2015

Stilletjes.

Stilletjes zit ik hier op het terras van onze hotelkamer.
Stilletjes want iedereen slaapt nog!
Stilletjes mijn mails bekijken en kort beantwoorden.
Stilletjes afkicken van de werkdruk.
Stilletjes genieten van een prachtige zonsopgang en ruisende zee.

Het was een heerlijke dag gisteren. Alles even verkennen, een wandeling langs het strand, met de kinderen samen eten, zwemmen, op de jetski en een traditionele dansavond als afsluiter.

Ik mis mijn beestjes wel een beetje, ik mis ook mijn dagelijkse routine en stress, het is niet makkelijk om mijn tempo even wat lager te zetten en te relaxen.
Maar het is wel nodig om alles een beetje los te laten en te genieten van de rust.
Ik ben blij dat ik nog een beetje kan volgen via de hedendaagse technologieën, helemaal loslaten zou echt niet lukken en zou me ook geen rust geven, maar op deze manier lukt het wel, even inloggen, even kijken op de mail, even contact met het thuisfront en dan weer terug op vakantie.

Ik ga stilletjes op zoek naar een kop koffie en nog wat genieten van de rust van deze mooie ochtend, stilletjes want iedereen slaapt nog, stilletjes tot rust komen en bekomen, ssst, stilletjes aan Leen.



Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be