woensdag 9 september 2015

Niet meer kwaad!



Oké, oké, oké! Hier is de volgende blog en als reactie op de vorige:
Punt 1 ik kan blijkbaar me niet helemaal loskoppelen van Facebook aangezien de website van het Keukenhuis automatisch gelinkt is aan Facebook!
Punt 2 ik heb over gereageerd!
Punt 3 misschien was ik wat te snel!
Punt 4 ik ken het hele Facebook systeem nog niet genoeg!
Punt 5 mijn kwaadheid is over!

Ik geef jullie met veel plezier mee dat de H2O korting snel op zijn einde zal lopen!
Na een heel boel telefoontjes is er me verteld dat we waarschijnlijk eind van deze week en zeker volgende week water uit de kraan gaan hebben in Sint-Stevens-Woluwe!

Gisteren is Proximus langs geweest, donderdag worden de computers geïnstalleerd (goed hé David) en vrijdag de telefoon en dan gaan we eindelijk in alle winkels kunnen bellen met het fantastische systeem 'Voice over IP'!
Hopelijk verloopt dit alles zonder teveel problemen op het netwerk!






Ik ben de afgelopen 2 dagen samen met Melissa, Sander en Elvis van 's morgens tot 's avonds laat bezig geweest met de decoratie. Heerlijk, al die mooie serviezen, potten en pannen, bloemen en planten, maar wel zware arbeid! We zijn er nog niet door, maar het krijgt al wel vorm en beeld!
Vandaag nog wat bij aankopen om nog enkele lege plekjes op te vullen en morgen gaan we er weer tegenaan met decoratie verzetten, bijzetten, opzetten en wegzetten!








De kinderen thuis verdragen het momenteel allemaal goed, ze worden echt stilaan volwassen en begrijpen perfect dat de aandacht nu even volledig naar het werk gaat, grote, lieve schatten zijn het!
Mijn beestjes begrijpen het wat minder maar ze zullen het even moeten doen met een beetje minder aandacht, sorry lieverds!
Nog een paar weken doorbijten en ik ga proberen niet meer te over reageren :) !


Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be