zondag 16 augustus 2015

Kessel United 2-0 gewonnen!

Kessel United!
 
Gisteren heeft Kessel United tegen Oostmalle gewonnen: 2-0! Vreugde alom! De foto hierboven doet de naam van de club alle eer aan: een deel van het bestuur 'united' op een rijtje, in de nieuwe kleuren!
 
In Zaventem is trouwens ook gescoord! De eerste keukens zijn verkocht!
 
Het startschot voor het nieuwe keuken en voetbalseizoen is dus gegeven!
 
Michiel en Dagmar zijn om 6 uur vertrokken naar hun werk bij de bakker, de wasmachines draaien al op volle toeren en terwijl de ganzen en schaapjes hun vrij uurtje in de tuin mogen lopen, hou ik jullie op de hoogte van het dagelijkse gebeuren achter de schermen bij de familie Deceunynck .
Stans komt even haar goedkeuring geven voor de blog!
 
Ik heb gisteren op de rommelmarkt enkele leuke dingen gevonden waar onder een super oude weegschaal voor 8€. Ik heb er wel 2 uur aan gepoetst maar het gaat een aanwinst zijn voor de toonzaaldecoratie!
 

voor
na
Straks wordt de ganzenvijver proper gemaakt en het kippenhok, een uurtje strijken en nog wat werken aan de toonzaal. Maar nu eerst de beestje terug in hun wei en dan ga ik samen met Eddie de pistolets halen die mijn zoon heeft gebakken.
Geniet van jullie zondag allemaal!



Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be