maandag 25 mei 2015

Verdorie!

Fien op wacht!
Hopelijk lukt het niet.
Ik kan maar beter niet te feministisch worden!
Ik heb zonet met het snoeien van onze struiken de verlengkabel in twee gesneden, wat ben ik kwaad op mezelf, verdorie, verdorie!

Het ergste is dat ik vorig jaar hetzelfde heb voor gehad. Voor typische mannendingen heb ik dus al zeker twee pogingen nodig om bij te leren, misschien zelfs meer.
Michiel heeft me daarnet uitgedaagd om met hem te gaan autorijden, nog zo'n 'mannending'. Geert is degene die onze oudste heeft leren rijden en doet dat ook nu met Michiel. Op zijn voorlopig rijbewijs staan 2 namen van begeleiders en ik ben de tweede, maar ik heb dit ook nooit gedaan bij Sander.

Niet dat ik slecht met de auto rijd (al zeg ik het zelf), maar laat me niet rijden naar plaatsen die ik niet ken, zelfs met GPS, dan panikeer ik echt, tot tranen toe.

Maar ik zou Leen niet zijn als ik de uitdaging niet aanging, dus hou je vast Michiel, binnenkort gaan we samen rijden en ja, ik ga zo dadelijk terug snoeien, met een andere verlengkabel weliswaar!


De sla groeit hard!
Michiel en ik
Ons Stans komt eens kijken.
De gansjes groeien als kool.


Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be