zaterdag 15 augustus 2015

Koppeltje uit de boekjes!


 
Koppel uit de boekjes
De week is weeral om, het is wederom zaterdag. Het is vandaag een feestdag, dus mijn weekroutine valt in duigen. Geen boodschappenvoormiddag, want de meeste winkels zijn gesloten, even de routine aanpassen dus en morgen naar de winkel. Vlak in de buurt is het vandaag rommelmarkt, dat vind ik wel leuk, als het weer een beetje meezit trekken we binnen een uurtje naar daar.

Maandag was het onze Wout zijn verjaardagsfeest en hij heeft het brommertje of met de juiste termen Dax gekregen waar onze 2 jongens jaren mee hebben gereden, zijn vreugde was groot.
Dinsdag hebben 2 van mijn gansjes een thuis gevonden, bij Karen, ze moet ze nog komen ophalen maar ik ben heel blij, want ze gaan daar een super thuis krijgen en met veel liefde en zorg oud kunnen worden.
Woensdag heb ik een enorme cijfertabel waar we al weken mee worstelen helemaal juist en af gekregen.
Donderdag zijn Sander en Melissa thuisgekomen, mijn gezin terug compleet. Ze hebben een goede vakantie gehad en zagen er allebei gelukkige en uitgerust uit. Het is een koppeltje uit de boekjes ze hadden foto's bij om u tegen te zeggen. Het minder goeie nieuws was dat Sander het niet ziet zitten om zijn studierichting af te maken.
Het zware onweer van donderdag heeft de tuin gelukkig in zijn eer gelaten, enkel mijn bloemen zien er wat gehavend uit.
Gisteren was een zware dag, zowel op kantoor als thuis, Michiel en Dagmar hadden een kleine botsing met de auto, op het werk moest ik even doorbijten en een aantal zaken recht zetten en daarbovenop had ik 's avonds met Geert een moeilijke discussie.
Ik ben deze week in Gent geweest waar de verbouwingen ook goed vorderen, Zaventem begint ondertussen al op een echte keukenwinkel te lijken.
Bij onze projectafdeling zijn er een aantal grote contracten toegezegd dus dat zijn dan weer opstekers.

Zoals elke week heb ik het weekend om wat te bekomen en bij te werken zowel voor de zaak als thuis. Volgende week moeten alle details, stoelen, tafels, decoratie van Gent en Zaventem besteld worden dus daar ga ik dit weekend nog even mee aan de slag.

Het leven heeft zijn ups en downs en elke week dus ook. Het is wat het is, alles komt en gaat, gemakkelijk of moeilijk, thuis en op het werk, het zijn de keuzes die je zelf maakt die bepalen hoe alles uitdraait.

Wout achterop bij Michiel op zijn nieuwe Dax



Zaventem

Gent
Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be