dinsdag 25 augustus 2015

Voetbalsupporters!






Ik ken weinig meisjes die voetbal even fantastisch vinden als de meeste mannen, maar ik heb er zo eentje in huis. Ons Melissa zit vanavond op Anderlecht.
Geert had 4 kaarten en niemand van het werk kon gaan. Ook onze 2 zonen hadden al een vastliggende planning, Sander moest zelf gaan trainen en Michiel moest tot zijn grote spijt, want hij is een 'zware' supporter, naar een feestje.
Stond er daar eentje te springen om te gaan supporteren met haar vriendinnen!!!
Voor Sander is het dan ook een hele meevaller dat zijn vriendin even graag naar de voetbal gaat als hijzelf, zelfs al supporteren ze voor een andere ploeg!
Mijn papa was in zijn jonge jaren een voetbaltalent en heeft bij het toenmalige 'Antwerp' op nationaal niveau gespeeld, het zit dus in ons bloed en hoewel ik 25 jaar geleden een man had die niet in voetbal was geïnteresseerd, is hij nu voorzitter van de plaatselijke voetbalclub en mist hij geen enkele voetbaluitslag of match, de dag van vandaag!
Ik ben niet altijd even enthousiast als de hele avond of zelfs het hele weekend weeral rond de voetbal draait maar langs de andere kant ben ik ook wel blij dat mijn jongens daar hun ontspanning vinden en als ze zelf spelen ga ik helpen en supporteren natuurlijk!

De voetbalcompetitie is dus terug van start gegaan maar ook de keukenhuiscompetitie gaat na de vakantie weer terug van start. Het najaar is zoals altijd weer de drukste periode van het jaar en er staan veel uitleveringen op de planning, het zal er weer hard aan toegaan met als doel om van elke keuken een winning goal te maken!
Zaventem zit qua keukens perfect op de planning maar de nutsvoorzieningen laten op zich wachten, We moeten de officiële opening spijtig genoeg nog even uitstellen, verlengingen dus want zonder riolering, geen water en dus geen toilet en zo'n werftoilet is toch niet echt ideaal! De opbouwverkoop zal dus wat langer duren, dus beste klanten profiteer ervan, maar voor u komt kijken eerst even thuis naar toilet gaan!
Gent zit wel op de planning en krijgt stilaan vorm! Ook hier is het profiteren van de opbouwkortingen en hier kan je wel gebruik maken  van een gewoon toilet!
Op het kantoor loopt alles gesmeerd met de dagelijkse ditjes en datjes, alle decoratie voor de nieuwe winkels is gekozen en besteld, alleen de stoelen nog. Nu de receptie en campagne nog wat vorm geven en we zijn er klaar voor!
Onze projectmarkt geeft er ook een serieuze lap op, het ene contract na het andere loopt binnen, supermatch!

Alles zit op rit maar toch: ik heb voor het eerst een venijnige opmerking gehad op mijn blog en moest toch even slikken, dat lag gevoeliger dan verwacht.
Ik weet wel, je hebt altijd voor en tegenstanders en ik weet wel dat je nooit voor iedereen goed kan doen, maar ken je dat, zo iemand die vlak in je buurt staat en dan net duidelijk en hard genoeg een opmerking geeft dat je ze zeker gehoord hebt!
Tja daar kan ik niet zo goed tegen, een typisch vrouwelijk kantje hoor ik jullie nu al zeggen maar het deed toch wel pijn.
Deze blog is wie en wat ik ben en zo'n opmerking kwetst me, dat is ook wat ik ben.
Met woorden mensen proberen te kwetsen is makkelijk, met woorden mensen proberen te raken is een stuk moeilijker.
Dus lieve mensen als jullie liever niet supporteren voor mijn blog, gewoon niet lezen en ook geen venijn en anders ....  geniet mee van de start van het nieuwe seizoen en ... Veel leesplezier!

Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be