zaterdag 1 augustus 2015

Weekend




Heerlijk rustig, de zaterdagmorgen in alle rust en stilte, met de opkomende zon even buiten zitten.
De gansjes en Stans en Jet lopen vrij in de tuin rond terwijl onze twee loebassen Eddie en Leo nog in hun bench liggen te knorren. Ik zet me rustig in onze buitenzetel en geniet van het vroege zonnetje op mijn gezicht en kan alles van de afgelopen week op een rijtje zetten en een plaatsje geven.
Mijn auto wordt maandag gemaakt en dan kan ik dat ook weer achter me laten.
Geen gekwetste gansjes meer dus de vos zal ook verdwenen zijn.
Straks mijn boodschappen doen voor de volgende week en deze namiddag verstop ik mezelf in mijn tuin om mijn zinnen te verzetten.

Vanavond is het de eerst match van Kessel United! jullie weten al we dat Geert hier voorzitter van is en dat de ploeg voor het eerst in de geschiedenis bestaat uit de 2 'oude' Kesselse ploegen wat een hele prestatie is geweest om deze 2 oude rivalen in alle harmonie te verenigen. En wonder boven wonder lukt dit ook. Er is een hele mooie samenhorigheid ontstaan, een grote fierheid om samen te kunnen spelen, een super inzet om alles op wieltjes te laten lopen en klaar te krijgen voor de eerste thuismatch en hoewel ik niet altijd even gelukkig ben geweest met de tijd die de voetbalclub in beslag neemt binnen ons gezin moet ik in alle eerlijkheid zeggen dat het momenteel genieten is van de sfeer die rond de samenkomst van de ploegen hangt.

Patrick is gisteren terug begonnen met veel goesting en dat is goed nieuws voor mij, het zal deugd doen om terug te kunnen terugvallen op hem voor de projecten.
Zaventem begint er prachtig uit te zien, het wordt een schitterende winkel, in Gent wordt de tussenwand gezet en start de verbouwing ook volgende week.

Nieuwe Keukens Zaventem
Zaventem












Aartselaar heb ik gisteren volledig gedecoreerd en ziet er op en top uit. k hou van bij elkaar passende kleuren en decoratie en in de winkel slagen ze er al eens in van decoratie te verzetten en alles door elkaar te gooien waardoor het een mikmak wordt van jewelste. Samen met mijn meisjes (Pauline en Melsissa) heb ik gisterenavond tot 20 uur bezig geweest om alles weer zijn op zijn plaats te krijgen, te herschikken en aan te vullen waar nodig.

Ik kan niet genoeg zeggen hoe fier ik ben op mijn kinderen.
Sander heeft een aangeboren talent voor klantenrelaties en verkoop, Melissa heeft een aangeboren talent voor administratie (heel het klassement is er door) en een onvermoeibare interesse om bij te leren, Pauline is ook 2 dagen mee geweest en naar mijn gevoel gaat ze meer de commerciële weg op dan de administratieve maar ze is nog jong, we zien we volgend jaar of het jaar daarop waar haar voorkeur naar toe gaat. Gisteren hebben we samen gekookt in de winkel en ze heeft zich te pletter geamuseerd met de praatjes van de verkopers.

Aan de kook met Pauline!
De kinderen zijn ook met open armen ontvangen door onze werknemers en zowel Sander als Melissa zijn heel goed bijgestaan door zowel het verkoop team als het kantoorteam, bedankt allemaal!

Even bekomen dus dit weekend, alles valt weer op zijn plaats, energie opdoen voor de nieuwe week en zoals altijd komt alles weer goed!

Nieuwe decoratie Aartselaar!

Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be