zaterdag 26 september 2015

Nog 7 keer slapen!



Apetrots ben ik. We zijn er in geslaagd om voor de opening super cadeaus voor onze klanten in de wacht te slepen. Dankzij de samenwerking met Serax kunnen we een ongelooflijk mooi servies geven: het laatste nieuwe servies van Pascale Naessens, samen met één van haar prachtige ovenschotels en nog wat leuke extraatjes (kookboek, olijfolie,...).
Daarbovenop zijn we er in geslaagd om de combi-stoomoven van Miele gratis te mogen geven bij de nieuwe keukens. Miele geeft eigenlijk nooit iets gratis, maar gratis samen met Pascale, dat zagen ze wel zitten.


Ik vind het een hele mooie actie, maar ja ik ben dan ook gek van servies en blijkbaar ben ik niet alleen!
Deze namiddag was ik de laatste hand aan de decoratie aan het leggen (de toonzalen zijn af!!!!! Dat kan ik al van mij todo lijstje schrappen) en in Aartselaar was een klant die me aansprak over de kleurtjes, bordjes en pannetjes. Vol enthousiasme vertelde ik haar van het prachtige servies en deze dame haar geluk kon niet op met dit fantastische cadeau.
Het was trouwens een drukke keukendag in onze keukenhuizen, maar ja wat wil je als je zo'n leuke extra's in de wacht kan slepen, dan is er toch maar één plek waar je wil zijn als je aan een nieuwe keuken denkt!

Het aftellen is begonnen tot aan de officiële opening: nog 7 keer slapen. Dinsdag start de radiocampagne. Allemaal op Radio 2 afstemmen!!!
Er wordt volle gas gewerkt aan de nieuwe website. de komende weken staan jullie wat verrassingen te wachten online!!!

Ondertussen loopt het thuis ook allemaal door. Ook de hoge school is terug van start gegaan waardoor al onze kinderen hun vakantie achter de rug is.
Het is momenteel niet altijd makkelijk om werk en thuis te combineren maar gelukkig kan ik rekenen op wat extra hulp van mijn gezin. Met zijn allen samen slaan we ons wel door deze hectische periode door.
Nog even doorbijten, dan kan het terug wat rustiger aan en kan ik weer wat meer broodnodige aandacht aan mijn kinderen en beestjes geven.
Hans en Babette zijn trouwens terug een nestje aan het maken, ik weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken, 3 eieren liggen er al. Stans en Jetje doen het goed en zijn blij met elk bezoekje hoe kort ze momenteel ook zijn, de kippetjes leggen alle dagen hun eitje, Fien vangt volop muizen (bijna elke morgen ligt er een 'cadeautje' voor de deur), Leo blijft even enthousiast achter elke bal aan hollen maar Eddie mist mijn aandacht wel een beetje, mijn grote 'loekiebeer' kan moeilijk zonder mij. Nog even jongens en meisjes (kinderen en beestje inclusief) en dan maak ik het goed, nog 7 keer slapen.....


Stans en Jet

Mijn Loekibeer!


Fien
Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be