dinsdag 2 juni 2015

Fond de teint!

Godzijdank dat er fond de teint bestaat!
Als ik een paar nachten slecht slaap en me dan 's morgens in de spiegel bekijk, wat ben ik dan blij dat er een paar flesjes in mijn toiletkasje staan die me helpen om toch met een redelijk gevoel naar het werk te vertrekken.
Het kan misschien ook de leeftijd zijn dat ik er al eens wat minder goed uitzie,maar laten we het maar houden op het slechte slapen :) !

Pauline is dit weekend naar de kapper geweest en heeft zichzelf een 'ombre' cadeau gedaan, echt mooi!
Onze dochter wordt groot! Ze is aan het veranderen van een klein schattig meisje in een prachtige jonge vrouw. Ze bezit een paar eigenschappen van onschatbare waarde!
Haar vriendinnen vertrouwen haar alles toe, Pauline is hun luisterend oor, leeft met hen mee en bewaart hun geheimen als een echte schatbewaarder.
We zijn altijd 2 handen op 1 buik geweest en delen met zijn tweetjes veel dezelfde voorliefdes:
Mode (wij die met zijn tweetje gaan shoppen, niet goed voor de portemonnee), onze beestjes (zoals gisteren toen het kippenhospitaaltje werd verschoont terwijl Pauline met de kip op schoot zat), decoratie (als het huis wordt ingericht voor kerst, Halloween of een feestje kan ik altijd op Pauline rekenen), creativiteit (zij zingt en tekent, ik heb mijn ding in keramiek gevonden) en schoenen (de collectie die we samen hebben is er één om u tegen te zeggen, jammer voor ons alle twee: we hebben een andere maat!)
Eigenlijk is dat wel genieten als mama!
Je ziet je kinderen veranderen en groot worden en je ziet wat voor mooie mensen ze worden, van binnen en van buiten.
En ja we moeten als ouder wel wat ellende dragen in de jaren van baby tot volwassene: al die nachten dat we uit ons bed moeten omdat ze ziek zijn of tandjes krijgen, alle emoties die we mee door moeten in hun puberteit, regelmatig krijgen we de volle laag omdat we 'niets snappen van hun leven', 's nachts om twee uur de wekker zetten om ze te gaan ophalen op een fuif, of om 4 uur wakker worden van het lawaai en je zoon met zijn hoofd in het toilet vinden en dan toch maar onderstoppen met een dekentje voor de kou, voor de schooldirectie je zoon verdedigen omdat hij tijdens de schooluren al wuivend met de fiets door de gang rijdt, toch weegt dat alles totaal niet op tegen het gevoel van trots en vreugde dat je hebt als je het eindresultaat ziet: 'grote' mensen, letterlijk en figuurlijk waar je apetrots op bent!

Tijd om af te sluiten en te gaan werken. Nog even mijn fond de teint controleren ... niets te zien van mijn slechte nacht, we kunnen er weer tegenaan!


Paulines laatste aanwinst, Wauw!!!


Pauline en Melissa bij de kapper!

Het resultaat!


Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be