dinsdag 2 juni 2015

'Mannenkantjes'

Hèhè, wat een drukte vandaag.
Ik krijg mijn werk momenteel bijna niet rond. Ik heb de hele dag geprobeerd om verkoopfacturen te maken, maar ben er gewoon niet aan toe gekomen.
Zowat iedereen is mijn kantoor gepasseerd met één of meerdere vragen, ik heb minstens 50 telefoons gedaan, gaande van planning tot boekhouding, een afspraak met het interim kantoor om een dringende vacature in te vullen, een afspraak voor het alarm en nog eentje met proximus om de telefoonlijnen alsook het gehele 'voice over Ip' verhaal in orde te krijgen voor Zaventem open gaat.
Ik ben toch echt wel blij met het ganse team van mensen dat bij ons werkt,  bijna allemaal steken ze een tandje bij in deze hectische periode, bijna allemaal staan ze klaar om te helpen. Dank u wel lieve mensen, het doet me echt veel deugd om te zien en voelen hoe jullie voor ons en het bedrijf klaar staan!

De uitverkoop vanwege de verhuis in Merksem is heel vlot gegaan maar de laatste 3 keukens blijven staan. Raar, want het zijn echt nog mooie keukens!
We hebben dus beslist om de prijs per keuken te halveren, dit zijn geen koopjes meer maar cadeautjes!!!
Als ze deze week niet weg zijn worden ze verhuisd naar Gent waar nog wat ruimte is in de koopjeshal, want vrijdag sluiten we de deuren. Buiten de laatste 3 keukens is de winkel leeg en kunnen we niet veel anders meer doen dan alles opruimen.

Ondertussen is Geert volop aan het opbouwen in Zaventem en zijn alle voorbereidende werken gestart, het wordt een prachtige winkel, een pareltje om u tegen te zeggen!

Als ik laat thuis ben doe ik een telefoontje naar de kinderen wanneer ik vertrek op het werk, om de patatjes al te schillen en op te zetten.
Sander zit volop in zijn examens dus moeten ook thuis de 2 jongsten een tandje bijsteken.
Michiel blijkt ook vanavond aan alle eisen van een echte man te voldoen!
Onder andere de gewoonte om dingen die niet echt dringend zijn gewoon uit te stellen naar een tijdstip 'ergens' in de toekomst.
Zo zegt hij al een paar weken dat de banden van zijn fiets plat staan en dus zeggen wij al een paar weken dat hij ze moet oppompen.
Geert vond het vanavond dan ook tijd om de fietspomp 'onopvallend' naast hem te zetten en ...
Nog zag hij ze niet staan!
't is zo'n Charel, maar wel eentje met een gouden hartje en ook al heeft Pauline vandaag de patatjes geschild, morgen staat hij klaar om me te helpen, zo zit hij nu eenmaal in elkaar.
Hopelijk krijg ik de komende jaren, zolang hij onder mama's vleugels woont, die 'echte mannenkantjes' er nog wat af en moest het niet lukken?
Dan zie ik hem nog 'keigraag'!

Komt hij toch net zeggen dat hij zijn banden gaat oppompen zeker!
Mama's invloed (en blog) werkt echt, zelfs nog om 10 uur 's avonds!


Michiel en de onopvallende fietspomp!

Zaventem van binnen

Van buiten!

Van binnen
 



Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be