vrijdag 5 juni 2015

Topmensen!

Vandaag wordt Patrick geopereerd aan zijn schouder en zijn voet.
Positief als hij is, ziet hij het zelf als een stap vooruit: 'dan gaat mijn herstelproces een pak sneller, nog een paar weken en ik ben terug.' Als het van hem afhing zou hij maandag al komen  werken, in een ziekenhuisbed als het kon!
Dagelijks bellen we om alles te overlopen, toch wel eens straffe vent, met al zijn pijn en zorgen en nog steeds bezig zijn met het werk, we mogen blij zijn met zo'n mensen.
Hij is trouwens niet de enige.
Karin, Els, Dominique, Lieve, Kim, Leen, Elisabeth, ze steken allemaal een tandje bij.
Christoph vangt alles op in de winkels en met elke nieuw verkochte keuken komt hij blij als een kindje dat net een snoepje heeft gekregen even langs het kantoor om zijn vreugde te delen.
Hij houdt in de winkels alles in het oog en stuurt de planning en mensen waar nodig bij met als resultaat heel veel blije klanten, zowel nieuwe als bestaande.
Bruno en Luc vangen de projecten op, vandaag staat er een groot contract op het spel, alles wordt er aan gedaan  door deze mannen om dit binnen te halen.
Toeval wil dat ik de projectleider gisterenavond nog aan de lijn had om te vragen of we onze planning konden aanhouden met de extra spatwanden op de huidige werf. Met veel voldoening kon ik hem meegeven dat vandaag alles volgens planning zou af zijn. Grote opluchting bij de werfleider die mij zei dat we goed bezig waren en dat hij vandaag een afspraak had voor het nieuwe contract, waarop ik met veel enthousiasme kon reageren dat hij het gewoon maar moest tekenen. Zo'n goede keukenleverancier als wij kan je toch niet laten voorbijgaan!

Ondertussen zijn we de Marokkaanse eetavond van de school in goede banen aan het leiden. Het wordt een topavond, de beste die er ooit al is geweest. Vandaag doen we de laatste aanpassingen aan de bestellingen en update aan de kerngroep van ouders,  probeer ik 26 leerlingen te motiveren om zoveel mogelijk mensen te laten inschrijven (ik heb een snoeptaart belooft voor de meeste inschrijvingen) en ga ik nog even achter de decoratie aan, komt ook goed!

Woensdag was Michiel zijn portefeuille kwijt, gisteren is Pauline haar Gsm kwijt geraakt.
De portefeuille is teruggebracht door een brave vinder, dank u wel! Nu hopelijk de gsm nog terugvinden en dan hebben mijn kinderen weer chance gehad!
Sander doet elke dag zijn examens en zo te horen gaat het goed, duimen maar!
Mijn kinderen missen me wel in zo'n drukke hectische weken maar tegelijk begrijpen ze het ook en helpen ze me waar ze kunnen, elk op hun manier. Echt 'Coole kids'  zijn het!

Vandaag hoop ik eindelijk de verkoopfacturen te kunnen maken die al heel de week op me liggen te wachten, ik kan ineens die van volgende week bij doen, dat is het enige voordeel van dit uitstel.
Hoe dan ook ze moeten erdoor vandaag, al wordt het nachtwerk, ze worden gemaakt vandaag!
Geert zit in Nederland vandaag voor een salesmeeting met 'topmanagers'.
Er staan nog een paar afspraken op de planning voor Zaventem en de cijfers van Mei moeten worden afgesloten voor de maandelijkse rapportering. We weten weer wat te doen, gelukkig maar anders zou ik me nog vervelen:) .
En ondertussen duimen we voor Patrick. Doe dat goed vandaag mijn grote vriend en dan snel genezen dat je weer terug bij ons bent hé!
Nog eentje uit de oude doos!

Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be