vrijdag 3 juli 2015

Leuke dingen!

Door tijdsgebrek en vermoeidheid ben ik er niet in gelukt om jullie deze week up to date te houden.
Hopelijk kan ik dit snel goed maken en iedereen weer dagelijks (of toch bijna dagelijks) op de hoogte houden van wat er achter de schermen in Het Keukenhuis en ten huize familie Deceunynck gebeurd!
Ik wou jullie toch al snel even wat leuke dingen meegeven van de afgelopen week:


  • Sander is thuis, joepie de poepie!
  • De reistickets zijn afgehaald, paniek want nu moet ik echt vertrekken!
  • Het is zalig warm weer maar mijn bloemen, plantjes, fruit en groenten hebben er geen deugd van, Eddie ligt heel de dag voor de airco en elke avond sproei ik mijn gansjes goed nat om ze te laten bekomen!
  • Ik ben deze week niet voor 20u 's avonds thuis gekomen maar elke dag hebben mijn kinderen voor het eten gezorgd!
  • Elisabeth was jarig deze week, dikke proficiat en bedankt voor het ijsje!
  • We zijn in Zaventem gestart met de opbouw van de wanden om de keukens te zetten, nog even en je kan komen kijken! We zijn volop kleuren en behang aan het kiezen: 'keileuk'!
  • Na diverse contacten met de burgemeester van Middelkerke hebben we de toelating om de granieten werkbladen te plaatsen, de keukens zijn volgende week af!
  • Ik heb de (heren)verkopers van Aartselaar zo ver gekregen om de balie en bar spik en span te maken!
  • Ik heb blogfans die het heel leuk vinden om mijn' uitweidingen' en 'ontboezemingen' te lezen!





Blogfan Natasja met haar gezin lekker afkoelen in het zwembad!

Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be