woensdag 15 juli 2015

Snel bloggen en de computer terug af!

Onwaarschijnlijk maar waar! Ik ben meer dan 2 dagen niet aan mijn computer geweest!
Als je me dit op voorhand zou hebben gezegd zou ik het nooit geloofd hebben!
2 heerlijke dagen hebben we 'rondgecrosst' met 2 kleine jeeps, 1 met de meisjes en 1 met de jongens. We hebben veel plezier gemaakt, gelachen, genoten en een competitie gedaan in het kaartlezen. Volgens de mannen staken zij op dit vlak met kop en schouders boven de vrouwen uit, maar ik moet jullie niet vertellen dat de vrouwen dit toch wel anders hebben ervaren zeker?!
Prachtige natuur hebben we gezien, heerlijk gegeten in traditionele restaurantjes met de liefste mensen die ik ooit ben tegengekomen, gezwommen in helder blauwe zeeën en genoten van de plaatselijke cultuur en historische sites.
Ik heb mezelf samen met mijn meisjes laten verwennen met een gelaatsbehandeling, gegeten met heel ons gezin in alle rust helemaal opgekleed en opgetut en genoten van ieder moment.
Morgen komen we terug naar huis, ons weekje vakantie zit er bijna op, nog even genieten van vandaag!
Morgen zie ik mijn beestjes terug, Eddie, Leo, Fien, mijn ganzenfamilie, mijn kipjes. Morgen kan ik mijn tuin rondgaan en mijn oogst bekijken voor het weekend en om nieuwe confituur te maken.
Vrijdag terug wat acclimatiseren en stilletjes terug starten.
Volgende week zijn we weer paraat!
Maar vandaag nog even rust, nog even bekomen, snel bloggen en de computer terug af!


Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be