donderdag 23 juli 2015

Volle gas vooruit!

We zijn weer vertrokken op het werk.
Gisteren moest ik er even terug in komen maar vandaag ging het weer volle gas vooruit!
Sander en Melissa zijn vandaag gestart aan hun vakantiejob. Sander in de winkel, Melissa op het kantoor en ik kan niet anders dan fier zijn op hun allebei!
Vanavond heeft Sander zijn eerste keuken verkocht na amper een dagje. Ja hij heeft vorig jaar al een maand bij ons vakantiewerk gedaan en ja hij heeft het toen super gedaan en onverwacht 4 keukens verkocht maar nu, na een heel jaar er tussenuit te zijn, dan al op zijn eerste dag al terug op rit zijn. Hij heeft zijn vader er bij gehaald voor wat technische hulp en ik kan je echt wel zeggen, met heel mijn hart, als je vader en zoon zo naast elkaar zag zitten en samenwerken, dat je als moeder en vrouw dan overloopt van trots!
Melissa heeft vandaag bijna alle projectdossiers geklasseerd. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten en hoopte dat ze er vlug mee zou weg zijn maar dit lag boven mijn verwachtingen.
Super gedaan miepje, ook op jou ben ik apetrots, met zo'n instelling en zo'n tempo op je allereerste dag in ons bedrijf jezelf zo bewijzen, je hoort al lang bij ons gezin maar dat je je ook zo zou inzetten voor ons bedrijf geeft me een ongelofelijk goed gevoel!
Ook Pauline komt na haar vakantie op kantoor helpen al is ze nog maar 16.
Michiel en Dagmar werken niet bij ons maar wel bij de plaatselijke bakker, Michiel elke zondagnacht in de bakkerij van 4 tot 12 uur, Dagmar elke zondagmorgen in de winkel van 6.30u tot 13uur. Ook op hen ben ik heel fier, je moet het maar doen als jeugd, zo elke weekend gaan werken!
Alle vijf onze kinderen (3 van onszelf en de 2 meisjes van onze jongens) zijn werkers en daar ligt het begin van alle succes in het leven, welk succes dan ook, willen werken maakt dat je slaagt in het leven!

Ondertussen werken wij na onze vakantie dus terug volle bak.
Geert rijdt elke dag naar Zaventem om de opbouw te volgen en bij te sturen waar nodig en het is eindelijk zover: de eerste keukens zijn aangekomen en worden geplaatst. Ik kan jullie dus meegeven dat we vanaf nu 'opbouwkortingen' kunnen geven in al onze winkels want met de aankoop van al die nieuwe keukens doet de gelegenheid zich voor om bij de leveranciers veel voordelen te halen die we met veel plezier aan onze klanten doorgeven. Het is dus de moment voor een keuken van Het Keukenhuis, kom gauw langs om er mee van te genieten! Je kan nu al terecht in Aartselaar en Gent en van zodra er enkele keukens in Zaventem volledig staan geef ik jullie een 'blogseintje' want dan kan je ook daar naartoe!
Hoewel het met de uitleveringen iets rustiger is door het bouwverlof en eveneens door de verlofperiode bij verschillende van onze leveranciers, weten we op het kantoor goed wat te doen!
Keukens worden besteld, technische plannen en offertes worden gemaakt, de opvolging van naservice en klanten, de toonzaal van Zaventem  vraagt de nodige aandacht, de toonzaal van Gent wordt weldra heringericht en is in volle voorbereiding (hier staan trouwens nog een paar prachtige toonzaalkeukens te koop), het klassement wordt bijgewerkt en de boekhouding loopt natuurlijk ook gewoon door.
Ik verheug me al op de inrichting van de nieuwe toonzalen want die mag ik doen en er is niets zo leuk als het kiezen van decoratie, borden, pannen, kommen en schalen in alle maten en kleuren, nieuw en tweedehands, om deze daarna in de prachtige nieuwe keukens te schikken.
Ik overweeg trouwens om de catering van de opening van Zaventem zelf te verzorgen, hapjes uit Leens tuin, wat denken jullie? Ik hou jullie op de hoogte!
Zaventem, de eerste keukens zijn er!

Zaventem, de verdieping en wanden zijn al gezet!

Sander en Melissa, hier nog in vakantiestemming, nu keihard aan het werk
Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be