zaterdag 5 september 2015

H2O Actie!

Onze H2O meisjes: Pauline, Dagmar en Melissa! :)

De water aansluiting in Zaventem begint een beetje op mijn systeem te werken.
Alhoewel wij hier zelf weinig aan kunnen doen en de aansluiting voor de verschillende nieuwbouwpanden op onze nieuwe locatie samenhangt en door de bouwheer van de panden moet worden in orde gebracht zijn we hier nu al 3 maanden op aan het wachten. De bouwheer minimaliseert dit, hij heeft een reservoir van 1000 liter geplaatst en zo kunnen we volgen hem perfect verder. Ik heb hem dan ook gisteren telefonisch gevraagd of hij dan vanaf nu het toilet komt doorspoelen met een emmertje water, de afwas komt doen met de hand en emmertjes water komt brengen om koffie te zetten. Na 5 minuten discussiëren kreeg ik te horen: 'You are being difficult!' (de gesprekken zijn namelijk in het Engels), waarop ik niet anders kon antwoorden dan : 'I 'm not being difficult, i'm a woman'. Toen was het ijs gelukkig gebroken, hij gaat me nu de gegevens bezorgen van de watermaatschappij en maandag ga ik hier onmiddellijk mee aan de slag om de lang verwachte wateraansluiting in onze nieuwe winkel in orde te krijgen. Ondertussen kan de winkel dus niet officieel open maar we zouden niet zijn wie we zijn als we bij de pakken bleven zitten dus maken we van deze tegenvaller een meevaller voor onze klanten met als gevolg ......
Ik kondig jullie officieel aan dat je vanaf vandaag de H2O korting krijgt: de vaatwasser, de spoelbak en de kraan krijgen jullie vanaf vandaag gratis als je een nieuwe keuken koopt en dit zolang er geen wateraansluiting is in Zaventem.
Druk de blog even af of vraag duidelijk naar de H2O korting in Gent, Aartselaar of Zaventem want hoewel we daar nog niet helemaal open zijn kan je er toch al terecht voor een nieuwe keuken in Keukenhuisstijl.
Zaventem, Sint-Stevens-Woluwe!

 
Het was een hectische week, de verbouwing van Gent is helemaal klaar, de nieuwe decoratie is geleverd (maandag start ik hiermee hopelijk met als resultaat 3 prachtige winkels eind volgende week) we zijn enkele grote werven aan het opleveren en dagelijks krijg ik telefoon van de werfleiders om nog een aantal bijkomende details te regelen die onze na servicedienst dan in allerheil nog bij probeert te regelen, we starten aan een aantal nieuwe werven waardoor de bestel en planningsdienst ook onder druk staat, gisteren belde een klant me dat zijn aannemer die de verbouwing doet is weggevallen waardoor de keuken niet kan geleverd worden en hij in serieuze problemen zit om zijn studentenhuis op tijd af te krijgen, ook hier gaan we proberen een oplossing te bieden. Ik kan niet anders zeggen dan dat we goed zijn in wat we doen: een nieuwe keuken loopt niet altijd van een leien dakje, maar we zijn straf in het oplossen van problemen en maken van een pannendak terug een leien dak!

Ondertussen is het nieuwe schooljaar gestart en zijn onze 2 jongsten terug in het schoolritme aan het raken. Sander en Melissa doen beiden nog 2 weken vakantiewerk bij ons en ze zijn een enorme hulp in deze drukke periode. Om deze drukke maand goed door te komen heb ik een nieuw systeem voor het avondeten gemaakt, want het lukt me momenteel niet om tijdig thuis te zijn. Ik heb een supercool krijtbordje (gevonden in opnieuw en co) in de keuken opgehangen waarop ik 's morgens het menu schrijf, degene die eerst thuis zijn beginnen aan het eten volgens deze menu en als ik da thuiskom moet ik nog juist de afwerking doen en soms staat alles gewoon al klaar op tafel. Ik heb echt schitterende kinderen, want deze week waren het dus Pauline en Michiel die telkens voor het avondeten hebben gezorgd, merci lieverds!


Michiel is daarnet vertrokken voor zijn eerste rijles met de rijschool, ik ben is nieuwsgierig hoe dat is gegaan. Zo dadelijk naar mijn beestjes want die hebben deze week ook niet veel aandacht gekregen, daarna mijn boodschappen voor volgende week, deze namiddag werken we de nieuwe prijslijsten van de graniet hopelijk af en vanavond is het verjaardagsfeest van ons neefjes Thibaut die 16 is geworden. Vermoedelijk gaat deze dag ook verlopen met veel' H2O' want er wordt wederom een regendag voorspelt.
Ideaal dus om een bezoekje aan Het Keukenhuis te brengen en te genieten van de H2O Actie!
Ga (terug) naar onze website www.keukenhuis.be